Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар належної якості - це товар без дефектів, з цілісною упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам. Відповідно до Постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 (якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають) Решта товару на нашому сайті може бути повернена або замінена. Товаром неналежної якості вважається неякісний товар із будь-якими дефектами. Послуги повернення товару (транспортної компанії) оплачує магазин ЄвроТех Повернення товару приймається за адресою: вулиця Київська 77, Житомир, Україна Для надсилання поштою: Нова пошта м. Житомир відділення №16 Денисов Сергій Олегович +380674534565 Правила обміну чи повернення товару 1. Обмін та повернення товару належної якості Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 ) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення: • продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості, • у наявності всі пломби, ярлики, фірмова упаковка та ін., є розрахунковий документ, товарна накладна. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право: • протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, • обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців, • протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки. Порядок повернення та обміну товарів не належної якості: У разі отримання клієнтом товару не належної якості він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні до нашого магазину, за допомогою сайту або пошти. У талоні на повернення необхідно описати причину обміну/повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості. Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну Кошти будуть перераховані на карту протягом 1-3 днів після отримання нами повернення. Для повернення коштів Вам необхідно заповнити талон на повернення у гарантійному талоні, що відправляється разом із замовленням!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.